donderdag 11 september 2014

Sammi Boo Caroling

Sammi Boo Caroling digi Lacy Sunshine
Old Fashioned Christmas - PB7026 bloc Marianne Design
Petra Van Dam LR0240 die - Marianne Design
Crystal, Eucalyptus & Pink Taffeta stickles
Peacock Feathers distress
Caran d'Ache Supracolor soft pencils
******
Thursday so time for another Christmas card.  Do you hear what I hear? was the challenge for Hazel this week and I choose Sammi Boo Caroling to go with it.  Just coloured, stickled and added some bling bling.  Last week I was the second winner in Hazel's challenge so happy days ;).

Donderdag dus tijd voor een nieuwe kerstkaart.  Hoor je wat ik hoor? was de uitdaging voor Hazel deze week en ik heb hiervoor het zingende Sammi Boo digitje gekozen.  Alleen gekleurd, gestickeld en wat strass steentjes toegevoegd.  Blije dagen want ik was de 2de winnaar bij Hazel afgelopen week ;).
Heb ik een truukje voor het stickelen van de randjes?  Niet echt ;).  Hoe vaker ik het doe, hoe beter het gaat maar dat is met veel dingen zo in de knutselwereld ;).  'k Gebruik altijd de stickles van Ranger want die hebben een heel fijn teutje en daar gaat het het best mee.  Een tandenstokertje en babydoekje bij de hand voor als het verkeerd gaat en ik het vlug kan herstellen.  En dan gewoon hoppa en niet teveel gaan nadenken ;).

Thanks for stoppin' by :).
Dank jullie wel voor het langskomen :).
Misseke

*******
Dit is 37ste de kerstkaart voor 52 weeks of Christmas Challenge

*******

I would like to enter the following challenges:
Craftyhazelnut's Christmas Challenge, challenge 193: Do you hear what I hear?
Craftyhazelnut's Christmas Challenge extra, September 2014: anything goes


28 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een dotje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marleen zei

Wat een onwijs leuke kaart heb je weer gemaakt Misseke! Het plaatje vind ik ook weer helemaal leuk.
Groetjes, Marleen

Irene zei

Leuk dat je met je kaartje bij Hazel hebt gescoord Misseke en dit is ook wel weer een liefje! Stickles langs de randjes geeft idd net dat beetje extra, ik hou er van maar vergeet het nogal eens te doen!

xx Irene

Joke de Wit zei

Prachtig Misseke.Groetjes Joke

Diny zei

Er komt muziek uit je kerstkaartje Misseke!
Wat een leuke afbeelding heb je gebruikt zeg!
Het is weer een mooi kaartje....al weer een erbij!

Groetjes Diny

Margreet zei

Wat een leukerdje, Misseke...zit bijna mee te zingen!
Proficiat met je 2e plaats!
xxx Margreet

Ans Gilbert zei

schattig kaartje is dit Misseke, leuke en mooi afgewerkt..door schade en schande wijs geworden, doe ik de stickles op een stukje keukenrol en daarna met een wattenstokje op de kaart,
liefs Ans

jolanda zei

prachtige kaart

Ria zei

Mooie kerst kaart weer Misseke.
Groetjes Ria

carla zei

O zo lief en wat een mooie kleurencombinatie.
Je kerstkaartje ziet er weer fantastisch uit Misseke.
Erg leuk gemaakt.
Groetjes,
Carla

lenywim35 zei

Hi Misseke,
Wat een lief kaartje, en gefeliciteerd met je prijs bij Hazel. Hoop, dat je die vlugger hebt dan ik, ik wacht nog steeds.
hahahah
gr leny w

Renate zei

Wat een leuke, vrolijke kerstkaart Misseke. Bedankt voor je deelname bij CHCC Extra.

Groetjes, Renate

Corrie zei

Wauw Misseke, wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, mooi gekleurd, super hoe je de stickles hebt aangebracht, oefening baart kunst hè, gefeliciteerd met je tweede plaats bij Hazel.
Lieve groetjes,Corrie

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Prachtige kaart heb je weer gemaakt Misseke!! En heel erg leuk dat je nog steeds meedoet met de 52 weeks, dankjewel!!
Kerst-groetjes, Yvonne

Scraptastische hobby zei

Hoi Misseke,
Ik doe ook vaak stickles langs de randjes, dat staat zo mooi! Je kaart is weer heel mooi en wat leuk dat je bij Hazel 2de bent geworden!!
Fijn weekend en groetjes van Gerie

GerJanne zei

Hoi Misseke, ik vind het een liefie! En de stickels geven altijd een extra tintje aan een kaart!
Ik vergeet ze vaak te gebruiken, heb ze in allerlei kleuren...dom he?
Groetjes,
GerJanne

Anita van Merode zei

Hoi Misseke,
prachtige kaart. En gefeliciteerd met je prijs.
Groetjes Anita

Anoniem zei

Wat een schatje zeg!
Heel mooi gedaan, je hoort de muziek bijna! Een hele leuke uitwerking van de opdracht!
Fijne dag!
Groetjes Jacomijn

Hazel zei

Thanks for entering our Completely Christmas challenge 28 and all of my Craftyhazelnut's challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke swingende kerstkaart.
Heel mooi Misseke .
Groetjes Doris

nans'creablog zei

Een beauty Misseke. Ik kan zo mee neuriën haha. De stickles geven toch net dat ietsje extra aan je kaart. Mooi gedaan.

Groetjes,
Nans

Rosina zei

Heel erg mooi kerstkaartje Misseke....en bedankt voor uitleg van je prachtige sticklesrandjes...ik ga dat ook nog eens proberen....

groetjes Rosina

Wybrich zei

Het is leuk die randjes met stickels, geeft het net dat beetje extra. Mooie kaart Misseke!

lotjescreaties zei

Hey,
je blijft doorgaan met de kerstchallenge. ze zijn elke keer weer mooi. ik loop een heel stuk achter dus zal er moeten aan beginnen. super gedaan jij.
groeten Lodia

Rocky zei

Thank you for sharing your cute card with us at CHNC Extra.

anncreatief zei

Hoi,
Wat een prachtige kaart weer
Fijne dag
Liefs Anneke

martina's kaartjes zei

een leuk kaartje is het geworden !
grtjs,martina
x

Hazel zei

Thanks for entering all of my Craftyhazelnut's challenges with your lovely card, also Completely Christmas - hope to see you again soon. x