maandag 5 mei 2014

Kaart in een doosje

Sun Kiss papierpadje van Prima Marketing
gras: Precious Marieke PM10002
proficiat: Nellie Snellen SD024
Marianne Design Creatables:
boom: LR0203
hekje, vogelhuisje en vogeltjes: LR0305
fiets: LR0262
luchtballon van Lin & Lene 1201/0010 Joy!crafts
vintage photo distress
*******
Gisteren was mijn schoonvader jarig en voor hem maakte ik deze kaart in een doosje of te wel een Card-in-a-box.  Ik had er al een heleboel gezien op blogs , op pinterest en in boekjes dat ik er zelf ook eens eentje heb gemaakt.  'k Vond dit wel de ideale gelegenheid om eens mijn stansmalletje te gebruiken en een 3D tafereeltje te maken.  Normaal vind ik het heel moeilijk de stansjes te combineren maar met deze kaart kwam het eigenlijk vanzelf (al had ik al een plan B klaar ook ;) ).  Leuk passend papiertje gezocht en de verschillende paneeltjes bekleed, het doosje in elkaar gezet en toen de verschillende stansjes gemaakt en aangebracht.  Het leuke van dit modelletje is dat het gewoon in een enveloppe past kijk maar:

je druk hem als het ware tegen elkaar

 
voorzijde toe:

en achterzijde toe, 
het achterpaneel is een egaal paneel gebleven zonder een plooi


Je bent er wel even mee bezig maar ik vond het resultaat best wel geslaagd en mijn schoonvader vond hem helemaal geweldig en dat is toch echt wel de grootste beloning dat je kan krijgen ;)

Dank jullie wel voor het langskomen ;)
en
alvast bedankt voor alle lieve reacties ;)
Misseke



19 opmerkingen:

Ria zei

Dit is heel mooi geworden Misseke,
De kleuren en mooi afgewerkt met stansen.
Groetjes Ria

lenywim35 zei

Vind hem geweldig. Ligt bij Wim ook al even klaar. Komt vast wel een keer. hahaha. nu een niet.
gr leny

Wies zei

Wat een leuke kaart in een doosje heb je voor je schoonvader gemaakt. En nog gefeliciteerd met zijn verjaardag.
Groetjes, Wies

Marfien zei

Wat een mooi bijpassend papier heb je gebruikt, het totaal is een plaatje, zal nog wel even op de kast blijven staan vermoed ik.

Dora zei

ik zie zulke doosjes vaker langskomen en elk zo verschillend.
jij hebt ook zulke mooie stansen gebruikt.
wat gaaf dat kruisschroef....is die echt??? zo leuk!
groetjes

Marleen zei

Wauw, Misseke! Deze kaart is mooi geworden. Super leuk gedaan met de verschillende snijmallen!
Groetjes, Marleen

Ans Gilbert zei

Hoi Misseke,
Die is echt leuk !! wat een goed idee om er allemaal mallen voor te gebruiken, zó mooi..toppie gedaan.
Liefs Ans

Lia zei

Het ziet er ook helemaal gaaf uit, heb hem nog niet eerder gemaakt, maar wie weet, topkaart in een doosje hoor,
groetjes Lia

Margreet zei

Wow, wat een prachtige creatie Misseke...ik ken dit model nog niet...wel zo'n box die in 4 delen uit elkaar valt...maar die kun je niet versturen en deze wel...supergaaf!
xxx Margreet

Scraptastische hobby zei

Hoi Misseke,
Leuk om te maken hè! Jouw Card in a box ziet er super leuk uit! met al die stans malletjes!
Liefs van Gerie

Irene zei

Inmiddels heb ik er al heel wat gezien maar deze is wel weer bijzonder leuk met deze stansjes Misseke, terecht dat schoonpappa er verheugd mee was!!

xx Irene

Joke de Wit zei

Ohh wat leuk Misseke.Groetjes Joke

Rosina zei

Een heel mooi kaartje voor je schoonvader gemaakt Misseke...Ik blijf het een super leuk modelletje vinden ...alleen heb ik er nog geen gemaakt....moet er toch ook eens aan beginnen

groetjes Rosina

Erica ♥ zei

Wat een schitterende kaart in een box, heel mooi ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Marjan zei

Wow, deze is echt heel erg mooi!! Heel gaaf, Misseke, geen wonder dat je schoonvader hem mooi vond.

Bep zei

Hoi Misseke,

Wat een super gave kaart is dat zeg helemaal geweldig met die mooie kleuren en details.

Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

Anita van Merode zei

Hoi Misseke,
Ik zie hem inderdaad veel voorbij komen, moet hem ook maar eens een keer maken. Heb de uitleg ook opgeslagen.....
Wil zoveel! Hihi.
Maar ik vind hem super mooi, geloof nog niet gezien voor een man, maar kan ook erg goed zie ik wel!!! Top hoor.
Groetjes Anita

Mieke zei

Whaw, echt prachtig!!!
Ik heb er nog geen geprobeerd... Volgens mij kan ik het niet ;-)

Doris knippenenplakken zei

Wauw wat een schitterende creatie .
Echt prachtig Misseke !
Groetjes Doris