maandag 20 mei 2013

Do Crafts Chronology kaart

Chronology paperpad Do Crafts
X-cut large dies Pocket Watch & Cogs - Do Crafts
Tri Boss folder chronology cogs - Do Crafts
tekststempel Crealies
fietsstempel Prima Marketing
******
Deze verjaardagskaart maakte ik voor mijn schoonvader die begin deze maand jarig was.  Naar  voorbeelden uit het  Do Crafts Creativity magazine van januari/februari van 2013 met veel uit hun Chronology serie die ik zo gaaf vind voor mannenkaarten  ben ik aan de slag gegaan.  De embossfolder is bewerkt met verschillende kleuren distress: Spiced marmelade, Rusty hinge, Peeled paint en Salty ocean.  Sommige delen van de folder ook nog extra geaccentueerd met Tarnished brass en Antiqued bronze uit de Stains serie.  De radertjes en het klokje zijn gestanst uit kraftkarton en zijn ook bewerkt met distress en de stains.  De fiets en de tekst zijn gestempeld uit een uitgesneden cirkel van het designpapier.  
Hubbie vond de kaart mooi en schoonvader was heel tevreden :).  En ik moest toch wennen - 't is toch weer een andere stijl.  Wat vinden jullie ?

Dank jullie wel voor het langskomen ;)
en 
ik ben echt benieuwd wat jullie er van vinden :)
alvast bedankt voor jullie reacties ;)
Misseke

15 opmerkingen:

Rosina zei

Het is een prachtige mannenkaart Misseke....leuk om te zien, maar ik vind het moeilijk om er mee aan de slag te gaan.
Heb een keertje een paperpad en de stempelset van Chronology gewonnen. Al vaak mee willen beginnen maar telkens weer terug gelegd...

Wie weet...ooit

groetjes Rosina

Scraptastische hobby zei

Het is iedere keer weer verrassend wat je op je bloggie zet. Dit is ook weer zo'n apart werkstukje. Geweldig vind ik het dat je alles uit probeer en ik vind het een stoere kaart geworden! Fijne dag verder en.....
Lieve groetjes van Gerie

Kitty Dieleman. zei

Heel mooi weer deze creatie,prachtige kleuren gebruikt,een echt mannen kaartje.
Nog een gezellige avond.

Groetjes Kitty

nans'creablog zei

Ik vind het een supermooie kaart. Heel stoer en leuke dies.

Groetjes,
Nans

Trijntje zei

Wat een prachtige mannenkaart Misseke. Je hebt supermooie materialen gebruikt. Leuke kleurstelling. Groeten Trijntje

Trijntje zei

Wat een prachtige mannenkaart Misseke. Je hebt supermooie materialen gebruikt. Leuke kleurstelling. Groeten Trijntje

Louise zei

Nou dat kan ik me voorstellen dat je schoonvader heel tevreden was. Je kaart isecht gewelig geworden, super gedaan hoor!.


gr.LOuise

PIKO hobbyblog zei

Een schitterende mannenkaart in een hele mooie kleurenstelling.
Groetjes,
Pia

Joke de Wit zei

Hij is prachtig Misseke.Groetjes Joke

Wilma zei

Dit is een PRACHTIGE en tevens STOERE mannenkaart Missike.....SUPERSSSSS.
Liefs Wilma ☺☺☺

Corrie zei

Wow Misseke, dit is wat je noemt een ECHTE mannenkaart, wat is die gaaf zeg.
Lieve groetjes, Corrie

Miriam zei

In één woord: geweldig!
Zulke mooie kleuren en dies, super.
Liefs, Miriam

Hetty zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor je schoonvader. daar was hij vast heel erg blij mee.
Groetjes Hetty

Margreet zei

Hoe kan ik deze prachtige creatie gemist hebben? Ik vind hem geweldig. Ik heb die embossing folder ook en moet jouw techniek ook eens uit gaan proberen!
xxx Margreet

Anneke zei

Prachtig. Zag hem op pinterst. Bedankt voor jouw uitleg. groetjes Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com